قوانین و مقررات فروشگاه نفیس رُز

رویه های بازگرداندن کالا در نفیس رُز

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های نفیس رُز بوده است و نفیس رُز در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات،نفیس رُز ۷ روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.

شرایط کلی بازگرداندن کالا در نفیس رُز

در صورتی هزینه بازگرداندن کالا رایگان و بر عهده فروشگاه می باشد که شامل شرایط زیر باشد :

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد. تمامی کالاها قبل از ارسال چک و بررسی می شوند. چنانچه با این وجود کالایی مشکل و ایراد داشته باشد توسط کارشناس ما بررسی خواهد شد.
  • آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به نفیس رُز از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.
  • هزینه ارسال توسط مشتری به میزان مبلغ هزینه ارسال دریافت شده از مشتری قابل عودت می باشد، هزینه ای اضافی بیشتر از این مبلغ به عهده مشتری می باشد،به عنوان مثال چنانچه هزینه ارسال ۳۰ هزار تومان از مشتری دریافت شده باشد، چنانچه هزینه بازگشت کالا به عهده فروشگاه باشد، به همین میزان هزینه محاسبه و عودت خواهد شد نه بیشتر.
  • در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش نفیس رُز از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نفیس رُز بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

نکات خیلی مهم :

  • برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی و یا پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.پس از ارسال کالای مرجوعی حتما کد رهگیری پستی را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.پس از دریافت کالای مرجوعی هزینه ارسال از فروشگاه به مشتری کسر و الباقی مبلغ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید
روش های ارسال کالا
پست پیشتاز
  • در همه خریدها قابل انتخاب می باشد.
  • هزینه ارسال پستی : ۳۰ هزار تومان می باشد
  • زمان تحویل : اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می گردد.چنانچه سفارش شما پیش از ساعت ۹ صبح ثبت گردد در همان روز ارسال انجام خواهد شد.
  • جهت پیگیری سفارش خود وارد حساب کاربری شده و از طریق تاریخچه سفارشات اقدام نمایید.